مهاجرت به آمريكا

۲۰ بازديد

مهاجرت به آمريكا


آمريكا يكي از كشورهايي است كه بسياري از مهاجرين را به خود جذب ميكند و بسياري از افراد به دليل شرايط مهاجر پذير آمريكا خواستار مهاجرت به آمريكا و اقامت دائم در آمريكا هستند. در اين مقاله راه هاي مهاجرت به آمريكا و روشهاي مختلفي

كه ميتوان به آن روشهاي ويزاهاي آمريكا را گرفت را توضيح ميدهيم .
به طور كلي بايد بگوييم كه از نظر راه هاي مهاجرت و اخذ ويزا براي آمريكا به دو صورت كلي است
گروه اول ، روشهايي است كه مستقيما به اخذ گرين كارت منجر ميشود و گروه دوم ، روشهايي ميباشد كه بعد از اخذ ويزا و مراجعت به آمريكا ميتوانند براي كسب گرين كارت آمريكا اقدام نمايند .
ابتدا روشهاي گروه دوم را توضيح  ميدهيم . روشهايي كه به اخذ ويزاي آمريكا و در نهايت به اخذ گرين كارت آمريكا ختم ميشود .
-   ويزاي تحصيلي آمريكا يكي از ويزاهايي است كه به شخص دانشجو اجازه ميدهد كه براي تحصيل وارد خاك آمريكا شود . يادآور ميشويم كه اخذ ويزاي تحصيلي آمريكا به منزله اخذ گرين كارت آمريكا نيست ولي اين روشي است كه نهايتا ميتواند به اخذ گرين كارت ختم شود.
-    ويزاي نامزدي آمريكا نيز از ديگر ويزاهايي است كه شخص به درخواست نامزد آمريكايي خود ميتواند وارد خاك آمريكا شود و البته شخص پس از ازدواج ميتواند گرين كارت آمريكا را دريافت نمايد.
-    ويزاهاي كاري آمريكا اين نوع ويزا نيز به شخص اجازه ميدهد كه شخص به طور قانوني وارد خاك آمريكا شود و براي يك كارفرما كار كند . كه در صورتيكه شخص بتواند 6 سال بتواند در آمريكا كار كند و بيمه و ماليات وي توسط  كارفرما پرداخت شود نهايتا به كسب گرين كارت منجر ميشود.
-    ويزاي سرمايه گذاري E2 اين ويزا براي افراد و خانواده هايي مناسب است كه با مبلغ سرمايه گذاري كمتري ميتوانند به آمريكا وارد شوند  و سپس مبلغ سرمايه گذاري را افزايش داده و ميتوانند گرين كارت آمريكا را دريافت نمايند.
گروه دوم روشهاي مهاجرت به آمريكا روشهايي هست كه مستقيما شخص ميتواند گرين كارت آمريكا را كسب كند.
-    ويزاي ازدواج آمريكا ويزايي است كه  شخص ميتواند گرين كارت آمريكا را دريافت كند.
-    ويزاي سرمايه گذاري EB5 ، اين ويزا نيز ويزايي است كه شخص به همراه خانواده ميتوانند گرين كارت آمريكا را دريافت كنند.
-    گرين كارت آمريكا كه از طريق لاتاري شخص ميتواند دريافت نمايد.
گذشته از ويزاهايي كه گفته شد و البته در حالت كلي بيان گرديد بايد ويزاي توريستي را نيز به اين ويزاها اضافه نماييم كه البته ويزاي كوتاه مدت 3 تا 6 ماه ميباشد. البته در حالت عادي اين ويزا تبديل به گرين كارت نميشود.
لازم به ذكر است كه هر كدام از ويزاهايي كه گفته شد در مقالات جداگانه اي توضيح داده شده است كه در صورت تمايل ميتوانيد با كليك كردن بر روي هر كدام از لينكها مطلب مورد نظر را مطالعه بفرماييد.
در صورتيكه در هر كدام از موارد نياز به مشاوره بيشتر داشتيد ميتوانيد با مشاورين موسسه بين المللي راد تماس بگيريد و از مشاوره هاي آنان استفاده نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.